روز نوزدهم

شادی ِ امروزم کوتاه کردن موهام بود!

بعد از سالها موهام رو کوتاه کردم ... دوس داشتم این تغییر رو!


نظرات 20 + ارسال نظر
Lena پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 20:35

:**

طـ ـودی پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 10:50

مباااااااارک
یکم که بگذره بیشتر خوشت میاد سری بعدی میری کوتاه ترش میکنی احتمالا :))))
مث من!!

جدا ؟:))))

صدیقه پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 00:52

اردی جون خیلی زود مطالب رو رمزی میکنی.حتی فرصت نمیشه جواب کامنتمون رو ببینیم

چشم یه کم دیرتر رمزی میکنم :*

Lena چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 22:50

نه عزیزم هرطور راحتى
فقط دوست داشتم نظرتو در مورد پیشنهادایى که داده بودم بدونم

:***

خیلی تشکر کرده بودم ازت به خاطر پیشنهادات خوبت:**

ف@طمه چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 20:59

چقد کوتا کردیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدن یه عسک نشونم بده خو :پی

باشه عزیزم:**

Lena چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 20:40

موهاى تو هم مبارکت باشه اردى جان :**

مرسی عزیزم:**

Lena چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 19:46 http://lena.blogsky.com

خب آدرسمه این دیگه

خب اینو نذاشته بودی عزیزم

اما اون نوشته هایی که از گذشتنش میگذره رو رمزی میکنم و رمز رو به کسی نمیدم دوستم
من تو لحظه خیلی از احساساتم رو ثبت میکنم که وقتی ازش میگذره دیگه دوس ندارم کسی بخونتشون!
امیدوارم ناراحت نشی :***

شاپری چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 13:20

مباااارکه عزیزم

ممنون :**

ندا چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:25 http://aknooon.persianblog.ir

اره کوتاه کردن موها همیشه به منم حس خوبی داده. مباااااارکت باشه خانومی. منم پارسال بعد از چهارسال کوتاه کردم موهامو.خییییلی حس سبکیه خوبی داره. از پارسال تا حالا هم سه بار کوتاه کردم البته اینجا خیلی گرمه موی بلند سخته.

آره احساس سبکی ه واقعا خیلی ه

فنجون چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:54

خونه جدید مبارک ... منکه هنوز دلم نمیخواد از بلاگفا بیام بیرون همچین کاربر باوفایی هستم من :))
اردی باورت نمیشه ولی من خواب دیدم که وبلاگت عوض شده ، اومدم انتهای آدرس بلاگفا رو عوض کردم رو سرور ها و اولیش همین بلاگ اسکای بود که خیلی خوشحال شدم از پیدا کردنت.

آرامش به همراهت ، عشق بورز و خوشبخت باش:)

یا خدااااااااااااااااا :))))))))))))

عزیزم :*

فدای تو، ممنووون :*

ماهنوش چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:34

مبااااارکههههه حتما خیلی ناز و گوگولی شدی

فدای تو
ممنون :**

مرضیه چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:32

مبارک باشه عزیزم... امیدوارم روز به روز بیشتر به اون آرامشی که دلت میخواد برسی ... سعی کن به داشته هات فکر کنی نه به نداشته هات... با داشته هات چنان زندگیت رو بساز که جای خالی نداشته هات احساس نشه یا کمرنگ بشه..هرچند فاصله حرف تا عمل سخته و آدمها خوب میتونن حرف بزنن ولی عمل ضعیفاما امیدوارم واسه تو دختر گل اینطوری نشه و نباشه

ایشالا که بتونم

ممنون مرضیه جان:**

دل آرام چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:28 http://delaramam.blogsky.com

مبارررررررررکه

ممنوووووون :**

رها چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 04:17

آخی
برعکس من. بعد سالها مو کوتاهی حالا از موهای زیر شکنم لذت میبرم
توشون میکنم و میخوام راه برم تکون میدم کیف میکنم
حالا چقد کوتاه کردی
بی صبرانه منتظر روزی ام ک آقای الف رو میبینی و بیای اینجا بنویسی

ای جان [قلب]

مگهان چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 01:58

من خیلی دلم می خواد موهامو کوتاه کنم...

پسرونه!!!
ولی به دلیلی کاملا احمقانه این کارو نمی کنم .

+ مبارکت باشه موهای کوتاه و خوشگلت :)

حتما دلیل موجهی هست برای خودت

فدای تو :**

نسیم چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 01:38

به نظر من موی کوتاه تیفوسی به تو میاد اردی, تازه اگه موهاتو روشن هم بکنی خیلی خوشکلتر میشه

وااااااااای

خانوم رنگین کمان چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 00:32

چه خوب که پیدات کردم . چه خوب که باز مینویسی ♥

:*****

طـ ـودی چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 00:11

چقــــد کووتااااه؟

در حدی که به زور جمع میشه و میشه با کش بستش

Lena سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 23:31 http://lena.blogsky.com

جواب نظرمو نخونم ینى؟
من رمز...

:(

Lena سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 23:28

باورت میشه منم امروز موهامو کوتاه کردم؟!
از ترس اینکه زیاد کوتاه نشه چندساله یه مدلو پیش یه نفر فقط میرم
هربارم بهش میگم فقط نیم!سانت کوتاه کن بعد میبینم ده!!! سانت کوتاه شد
؛)
خلاصه که موهام به موهات سلام میرسونن :دى

وای چه جالب

مبارکت باشه :*

تو آدرس وبلاگ ندادی که

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.