روز بیست و چهارم

شادی روز بیست و چهارم : اولین تجربۀ یادگیری موسیقی


مدرسمون خیلی خوب بود خدا رو شکر، دوسش داشتم، یه پسر جوونِ آروم و با اخلاق ... بچه های کلاس هم خوب بودن، یکی شون یه خانم چهل و دو سه ساله بود که فوووووق العاده پر انرژی و دوس داشتنی بود!


امروز یه رانندۀ احمق بازی در آورد و 5 تومن از پولم رو خورد!

بین مسیر بهش پول داده بودم، بقیه شو نداده بود، منم منتظر موندم که بده اما نداد، تازه میخواست به یه مسافری پونصدی بده نداشت، به من گفت شما داری؟ بهش پونصدی دادم!

موقع پیاده شدن منتظر موندم بهم 4 تومن بده، گفت هزار تومن باید بدید!!!

و این شروع جر و بحثمون بود ... یه خانومی که جلو نشسته بود هم گفت منم ندیدم شما پول بدی به غیر پونصد تومن!

گفتم این چه حرفیه شما میزنید ؟ مگه شما راننده ای که حواست باشه به همه چی، شاید داشتی به چیزی فکر میکردی، روت یه سمت دیگه بوده، دلیل نمیشه که!

حوصله ندارم بقیه شو تعریف کنم، فقط همینکه 5 تومن پولمو خورد و رفت!

وقتی پیاده شدم و تو کوچه راه میرفتم خیلی زورم اومد که کوتاه اومدم ... 5 تومن پول شارژ یه تماس تلفنی طولانی مدت هست، یا پول یه ذرت مکزیکی یا ... اما واقعا برام زور داشت یکی به این شیوه تیغم زد!

قبل کلاسم بود، اعصابم ریخته بود به هم از بی دست و پا بازیم

اما سعی کردم خودمو جمع و جور کنم

و البته کلاس و بچه ها انقدر خوب بودن که حالم خوب شد بعدش


درخواست : بچه ها خواهش میکنم تقاضای رمز نکنین، این نوشته های روزانۀ من بعد از مدتی رمزی میشه که دیگه برای خودم میمونه و هیچکس جز خودم رمزش رو نداره!


نظرات 7 + ارسال نظر
مستر نیما جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 04:40 http://saheleafkar.blog.ir

سلام
شما رو هم پیدا کردم:دی

رمز همون قبلیه؟
رمزم تو پیام خصوصیای بلاگفا بود
....۵۴۰؟
رمز لدفن

سلام

خوش اومدی نیما

در مورد رمز توضیح دادم تو پست نیما جان

عارفه جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 00:59

رمز نمیگیممم
میشه بگی این شماره روزها روزشماره یا نه ؟

روز شمار بود عارفه جان :*

مهناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 19:06 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogsky.com

سلام اردی جون
چه خوشحالم که الان پیدات کردم. البته تقریبا یک ماه قبل هم اومدم اینجا ولی هنوز ساخته نشده بود حالا میبینم 13 تا پست هم گذاشتی و من عقب موندم از نوشته هات.متاسفم که دیر رسیدم ...به هرحال از اینجا به بعد همراهتم عزیزم

سلام عزیزم

قربووووووووووووونت :**

فاطمه سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 15:55 http://shahrah-88.blogfa.com

چقدر شادیت انرژی بخشه! ^_^
چه سازی میری؟

اینجور وقتا بگو ولی حلال نمیکنم یا اگه زیرنظر جایی ن شکایت رو بگو و خلاصه اگه نمیتونی یا نمیخوای کاری کنی ولی طرف رو عذاب وجدانی کن! (البته اگه داشته باشه)

فدای تو
ساز دهنی

اصلا دیگه نمیخوام فکرشو کنم، خیلی حالمو بد کرد اون روز
مردک احمق

یک دانه من دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 20:29

اووووووووووف چقده گشتم تا دوباره پیدات کنم بانو...
سلاااااام
همش که رمزی و ما که سر در نیوردیم این روزا و شادی و تقلب و اینا ینی چی
ولی امیدوارم هر جا که هستی
هر تصمیمی که گرفتی و هر کاری که میکنی پر از خیر و آرامش باشه برات

سلااااام عزیزم

فدای تو :*

فنجون دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 11:29

شادی هایت مستمر باد اردی جان.

پنج هزار تومن ؟؟؟؟ به عبارتی پنجاه هزار ریال ؟؟؟ وااای خدای من چطوری تونستی ازش بگذری؟؟؟ میشد باهاش یه لاک خرید حتی! ( الان تابلوئه دارم واقعه رو هی یادت میندازم حرص بخوری، یا زیر پوستی عمل کردم؟ )

ممنون عزیزم:**

:(((((((((

ماهنوش دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 11:25

من هر موقع سوار تاکسی میشم سعی میکنم کرایه م رو اول ندم چون دقیقا همین بلایی که سرت اومد یک بار سر منم اومده و من دیگه از این به بعد موقعی کرایه میدم که یکم بعدش میخام پیاده بشم که راننده محترم یادشون نره!
موسیقی خیلی حس خوبیه امیدوارم موفق باشی اردی عزیز

خیلی کار خوبی میکنی
منم دیگه همینکارو میکنم

ممنون عزیزم:**

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.