همچنان خاک بر سر بلاگفا

دیروز برام خیلی مهیج بود، سازدهنیم رو دریافت کردم!

تازه دیروز صبح یادم افتاد قرار بوده یه چیزایی حفظ کنیم استاد بپرسه و من اینکارو نکردم، یه ساعت قبل کلاس رفتم نشستم روی چمن، حول میدونی که نزدیکای خونۀ استاد بود، یه کم حفظ کردم، بعد گفتم خب حفظ شدم دیگه پاشم برم مرکز تجاری بچرخم و اینا رو تو ذهنم مرور کنم تا خوب یادم بمونه!


یه کم که تو مرکز تجاری گشتم تشنم شد آبم گیر نمیومد، کلا انگار قرار ِ نشستن رو صندلی رو هم نداشتم، میخواستم راه برم فقط، کلا بی قرارم این روزها!


دیگه رفتم تو کوچه استاد همینطور راه رفتم!!! با رسیدن سه تا از بچه ها همه با هم ریختیم جلوی در، استاد شوکه شده بود چطور همه مون انقدر زود اومدیم ( 20 دقیقه ) اونا هم گفتن ما هم نیم ساعته داریم ول میچرخیم تو خیابون، گفتم نیم ساعتم بیایم اینجا منتظر بمونیم :))))))))))


استاد رو دوست دارم، با اینکه پولی از ما نمیگیره و وقتش رو برامون میذاره بسیار خوش برخورد و صبوره ... خوشحالم می بینم هنوزم آدمای این مدلی هستن ... تازه واسمون وقت گذاشته بود و سازمون رو هم خودش تهیه کرده بود ..


دیروز کلی تذکر به من داد، من خیلی قوز میکردم، تا می دید کمرم رو خم کردم میگفت اردیییییییی ؟ درست بشین!!!!! با عصبانیت هم میگفت، یاد مامانم می افتادم :)))))))))))


یکی از دوستام که اهل موسیقیه میگه اگه هدفت جدیه باید بری کلاس خصوصی، اونم پیش یه استاد با تجربه، که مثلا سی ساله موسیقی میخونه و ده ساله تدریس میکنه، نه یه پسری که چهار ساله داره کار میکنه فقط!


اما خب من همین کلاسم رو دوست دارم، استادم رو، بچه ها رو و نوع تدریس رو ... کلا من از کلاس خصوصی زیاد خوشم نمیاد و بودن تو جمع رو ترجیح میدم!


...


این سه روز انقدددددد سرکار اعصاب خوردی داشتم که حد نداره!

به قدری خسته و کلافه م که جا داشت امروز پنجشنبه باشه تا فردا رو استراحت کنم!

اما فردا هم جلسه داریم و باید بریم حساب پس بدیم!


...


عنوان به این خاطره که مثلا بلاگفا درست شده اما پست انتشار داده نمیشه و مطالب بعد از سال 92 هم نیستن!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
صدیقه سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 17:17

موسیقی خیلی خوبه. اما امان از تنبلی که جلوی پیشرفت ما رو میگیره

چندسال پیش یه سه تار خریدم اما تا الان بلااستفاده مونده متاسفانه

ریحانه سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 00:09

پیدات کردم!!!

وااای که چقدر تو گوگل میزدم آدرست رو، بلکه یه وب جدید زده باشی. یک ماهی درگیر بودم و نشد و حالا یافتمت. هورااااااااااااااااااااا

آقا از جریانات سر کارت بنویس. دوست دارم. منم رفتار با مدیر و مدیریت و اینا رو یاد میگیرم. بعد تازه میفهمم این جریانا برا همه هست و کمی آروم میشم :))))

مهناز دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 22:09

پس چرا من نمی تونم وارد مدیریت بلاگفام بشم؟ همش می نویسه رمز اشتباه است!

ف@طمه دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 22:04

آره خاک تو سرش دیدم آپ کردی بالا نیومده فهمیدم اینجوری شده منم الکی یه ایکون ثبت کردم بالا نیومد :دی
ولی حیف که تو مدیریت پستا پریده نظرا پریده کاش برگردن ....
عصری بچه ها اس دادن گفتن یکم درس شده خوشال شدم ولی اوضاشو دیدم باز غمگین شدم

اردی خوب یادبیگیر باسمون بعدن بزنیا ^_^

بی نام دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 21:18 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

این استاد کجاست؟

شرمنده اگه میشد بنویسم تو پست میگفتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.